الجمعة، 26 فبراير، 2010



قال على رأى المثل
جوزك يحبك قويه وجيرانك يحبوكى سخيه واهلك يحبوكى غنيه

الخميس، 18 فبراير، 2010

قال اييييييييه 000000000

بيع الجمال واشترى خفه , الجمال كتير بس الخفيف صدفه
صحيح صدق اللى قال؟؟؟؟

الأحد، 14 فبراير، 2010

Valentine s Day

بمناسبه عيد الحب
حبيبك يبلعلك الزلطططططططططططططط وعدوك يتمنالك الغلططططططططططططططططط

الثلاثاء، 9 فبراير، 2010

القرد



صحيح صدق اللى قال
القرد فى عين امه غزال


الثلاثاء، 2 فبراير، 2010

رجال فى الغربال


يا مأمنه للرجال يا مأمنه للميه فى الغربال