الجمعة، 26 فبراير، 2010



قال على رأى المثل
جوزك يحبك قويه وجيرانك يحبوكى سخيه واهلك يحبوكى غنيه

9 صدق اللى قال:

لاسع افندى يقول...

اول تعليق

صحيح صدق اللى قال


تحياتى

لاسع افندى يقول...

اكمل المثل

وحماتك لازمها واحده مفتريه


تحياتى

Ms Venus يقول...

جوزك يحبك قوية


هههههههههههه لا طبعا لانه هيخاف من السكاكين والاكياس

mony يقول...

ايه الامثال دى ياتيته
اول مره اسمعه
هفكر فيه ورجعلك

ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ يقول...

ههههههههههههههههه
هههههههههههههه

عجبتني وحماتك لازمها واحدة مفترية :]

بس معرفش اكون كدا هههههههههههه

بس اول مرة اسمع المثل دا

تحياتي

shemo يقول...

السلام عليكم ....
اول زيارة ليا
ايييييييه دا هو لاسع افندى هنا كمان مكنتش اعرف انه من فريق العمل انا اول مرة ازور المدونة دى هههههههه
طب كويس والله حاجى ع طوال



mony

شرفتينى زيارتك ياقمر
وان شاء الله حاجى اتابع هنا دايما

حلو المثل دا اول مرة اسمعه
الى يعيش يامى يشوف ههههههه قصدى يسمع

اتمنى دوام التواصل
فى رعاية الله .
shemo

Tarkieb يقول...

وعجبى والله صحيح

ابتسامة حزن يقول...

حكايه جوزك يحبك قويه دي مدخلتش دماغي
دا بلعكس اي زوج
عايز مراته ضعيفه
عشان تاخد علي دماغها وتسكت

Boneta يقول...

جيرانها يحبوها سخيه دي حقيقه كل الصداقات دلوقتي بقت للمنفعه والاستغلال
تحياتي