السبت، 6 مارس، 2010

الجمل


الجمل يمشى ويحدف لورا يشوف عيوب الناس وعيوبه لا ترى

10 صدق اللى قال:

mony يقول...

مش قلتلك.....تيته
ايه دا يارونى ..هو الجمل زى الناس
اللى بتشوف عيوب غيرها قد الجمل وعيوبها قد النمله؟

mony يقول...

بس جملك على الموضه
قصه ايه دى؟

لاسع افندى يقول...

ماحدش بيشوف عيوبه


تحياتى

Ms Venus يقول...

كتيررررررر اوى ناس كده

Haytham Alsayes يقول...

ياساتر يارب
فعلا فيه نا لاتري عيوبها خالص
تقبل مرورى اول مرة ادخل مدونتك وعجبتني فكرتها جدا
وابقي نورني في مدونتي

Tears يقول...

جميل جدا الجمل ده و تسريحته جديدة و ممكن تطلع موضه :))))

Tarkieb يقول...

هههههه والله جميل اول مرة اسمعه...يالا انت جيت في جمل

Boneta يقول...

ههههههههههه اول مره اسمع المثل ده واول مره اتشرف بمدونتك فكرتها حلوه جدا والاحلي قصه الجمل الجميل ده
وصدق جدا اللي قال المثل ده فعلا دايما الانسان يري عيوب الاخرين ولا يري عيوبه
تحياتي

model يقول...

انا معلوماتي ان المثل قول
جوزك يحبك عفية لا قوية
فالزوج يخاف ان تكون زوجته قوية فهو
كرؤساء الجول العربية يرد ان ينفرد بالقوة و السلكة في البيت
لكن يحب زوجته عفية ان صحتها تمام لتتحمل الاعباء و الشغل بلا كلل و ال ملل و تستحمل زي الشعب ما بيتحمل الحكام ل30 عام و احتملوا و احتملوا لغاية ما قالوا ارحل

موديل

fialka012 يقول...

Hezký...